mandag 25. mai 2009

Hei igjen:)
Da jeg logget av sist gikk jeg paa jakt etter mat..alle her paa hostellet kom med smaa plastposer med mat og jeg og Babette (nederlandske) proevde og foelge dem. Da vi spurte noen paa veien fikk vi bare til svar "just follow the white guys" og det gjorde vi..da kom vi til en skitten liten bu som solgte ris og kylling, litt skeptiske, men ekstremt sultne vi bestemte oss foer og proeve. I koen moette vi ei kanadisk jente og ei amerikansk som var veldig hyggelige saa vi spiste med dem, Amanda (kanadiske) hadde vaert i Ghana foer saa hun fortalte oss litt om ting vi lurte paa, etterpaa gikk vi til ett hotell 3 min fra her jeg bor og der var det skikkelig fint og kjempe god mat til en rimelig pris:)

Etterpaa var det og prute paa en taxi og dra til ett supermarked.I Ghana folk flest handler paa vanlige markeder, men da vi var og saa der i dag ble jeg redd av mangelen paa hygiene. Folk spyttet, tisset, handlet og gjorde alt paa ett sted!! saa vi dro paa supermarked og fant noen vestlige varer og faktisk det norske vannet isklar!!!!!:) dette var en dyr butikk, saa kjoepte bare ting til aa ha paa rommet, kjeks osv...

Senere gikk vi litt i Oxford street og der kjoepte jeg en veske i Obama shop:P Alle her vil vaere vennen din saa det er ganske likt facebook saann...:P ting her er og veldig billig og man maa prute paa alt!

I morgen skal vi paa stranda:) ondag er det tromme og dansekurs og Bjoern Tore kommer og paa torsdag er det Ghanesisk matlagingskurs..saa gled dere til jeg kommer hjem!!:P

Paa fredag blir vi kjoert til familien:)

Haaper alle har det bra hjemme! Vi snakkes:)

1 kommentar:

  1. Så spennende det høres ut, Thea! Gleder meg til å følge med videre, og håper alt går bra! God bless!
    - Martine

    SvarSlett