fredag 22. mai 2009

Hei!

Tiden før areise har vært preget av mange gjøremål og innkjøp som jeg ikke hadde tenkt så mye på. Hem hadde vel trodd at man måtte ha med seg myggmelk og hatt med kjøleelement med seg til Afrika? vel, tanken hadde vel slått meg, og når jeg har begynt å handle inn disse tingene så merker jeg at det næmer seg :)
Tanken va jo opprinnelig at vi begge skulle reise på søndag, men uforutsette hendelser med tanke på poitiskolen har resultert i at jeg måtte forandre billetten min til onsdag, siden jeg må på intervju med opptaksnemnda på tirsdag.

Jeg gleder meg til å skrive om mine tanker om turen på denne bloggen, håper dere vil lese :)
Hilsen Bjørn Tore

1 kommentar:

  1. Håpe virkeli dåkker får en helt fantastisk tur og at d blir et minnne fårr live, nå dåkker kan se tilbake på å minnes m et smil om munn når dåkker e 80 :D

    Gla i dåkker bægge 2!

    Å Bjørn Tore, vi krysse fingran, ska tænke på dæj på tirsdag! Æ har tru på dæj, du får t ka du vil :) Klæm

    SvarSlett