mandag 29. juni 2009

Mamma og fredrik kommer:)

Da er mamma og fredrik kommet:) var kjempe artig og moete dem paa flyplassen etter en noksaa kjedelig dag med trasking i Accra. Er ganske artig og foele at man er paa reise, men ogsaa kjenne igjen ting og foele seg litt hjemme.
Den foerste natta var vi paa ett hotell som jeg og Bjoern Tore synes er kjempe bra. Da mamma og fredrik kom inn paa hotellet var de ikke fylt med like stor ekstase som det vi var foerste gangen vi kom inn dit..:P Har tenkt paa at jeg maa ha forandret meg mye i hvilken comforstandard jeg trenger. Saa lenge det er dusj og do er jeg saa utrolig fornoeyd! I gaar sjekket vi inn paa ett kjempe bra hotell i Accras Manhattan. Skjoenner at naar jeg for foerste gang siden jeg kom hit har sett ei rein doer, og hadde varmt vann i dusjen har standarden senket seg. Har erfart at saa lenge den rosa lakenposen og prinsessehaanduken er med kan afrikanske hoteller vaere (nesten) som de vil!

Baade jeg og Bjoern Tore har vaert litt syke. Vi var ganske sikker paa at Bjoern Tore hadde malaria og fikk han testet, men han hadde ikke det. Jeg har noe som kan vaere halsbetennelse, men har faatt ett arsenal av tabletter i tilegg til de jeg tar fra foer saa pilledosettet til farfar og pappa kunne jeg godt ha hatt bruk for!!!:P og danket dere begge ut i antall tabletter til sammen !!

I dag er det marked og muligens bading og soling:)
Vi snakkes!
Hilsen Thea

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar