fredag 17. juli 2009

Bjoern Tore

Da var den siste arbeidsuka over, og vi kan begynne ferien vaar.
Jobben har vaert bra, og jeg kjenner at det har vaert godt aa hjelpe det jeg kan:) Kjenner ogsaa at det skal bli utrolig godt aa ha ferie! :)

Foroevrig har jeg funnet ut at min arbeidskollega ikke er saa aerlig og fattig som jeg trodde. Det gikk opp for meg da jeg la merke til hvor fine klaer han har, og at han har et mistenkelig godt forhold til rektoren paa skolen. Naar arbeidsshortsen min, som han hadde pratet saa varmt om ogsaa plutselig var borte, ringte det en bjelle.
Han har fortalt meg at han ikke faar betalt for aa jobbe med meg, naar jeg sporte rektoren sa hun noe annet..
Han har ogsaa hatt malaria, og blitt nektet penger til aa kjoepe medisin fra rektoren, noe hun foroevrig ikke kjente til...
Det aa ikke jobbe med Bismark lengere gjoer meg altss ingenting, men aa forlate familien var veldig trist! Foeler at jeg har faatt et veldig godt forhold til de, og at jeg ikke bare er "en av de 15 vouluntoerene"

Gleder meg til aa ta fatt paa ferieuka. Men gleder meg ogsaa veldig til aa komme hjem igjen, jeg skal proeve aa tenke minst mulig paa det, aa kose meg mest mulig i ukene som kommer:)

Bjoern Tore

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar