torsdag 9. juli 2009

Helg:)

Da er det helg igjen og vi er i Accra for og proeve og faa sett Obamaene som kommer i morgen:) Hadde vaert utrolig goey, men prover og holde forventningene nede siden det sikkert er noen flere millioner som haaper paa og se de samme to mennskene paa samme sted som meg:P



Tida her gaar saa fort og tanken paa at vi denne uka skal ha den siste uka i familien foer to uker med reising foer vi drar hjem er litt trist, men samtidig litt godt.

Det bra er at denne siste uka trenger jeg ikke og tenke paa noen annet enn og bare vaere masse sammen med barna i barnehagen og familien fordi jeg vet at den stoerste utfordringa for meg er bestaatt, og jeg foeler den er bestaatt med glans. Ikke fordi alt har gaatt saa bra, men fordi jeg har fatt mange inntrykk, men har klart og se paa dette som en kjempe opplevelse og nyte det paa godt og vondt samtidig. Er utrolig spesielt og bli kastet inn i en annen virkelighet, hvor alt er forskjellig fra det du er vant til ogsaa paa en merkelig maate klare og slappe av, og det rareste av alt er at ting blir vanlig.



Dagene paa jobb har vaert kjempe bra. Ungene og jeg har det utrolig goey sammen og leker masse. Mamma og Fredrik kjoepte en fotball til klassen saa i gaar hadde jeg foerst litt engelsk med dem, foer de fikk friminutt som gikk bort til fotball:) Foerste gang jeg er best i fotball og ungene roper: Obruni, score hver gang jeg sparker i ballen.



Mamma og Fredrik var med oss paa jobb paa tirsdag og det var veldig goey og vise dem hva vi har gjort. Kjennes og litt godt at noen andre enn bare meg og Bjorn Tore vet hva slags virkelighet vi har opplevd og levd i de siste maandene.



Det var en liten status oppdatering:)

Snakkes senere.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar