mandag 29. juni 2009

Accra

Da har vi nok en gang ankommet Accra. innser at vi har hatt annenhver helg i Accra og annenhver i Cape Coast..:P
Foroevrig skal vi bryte moenstret paa tirsdag og dra til oestghana, frodig landskap og hoeye fjell fristet, og vi vil se dette sammen med Nina og Fredrik :)

Uka har gaatt som vanlig, jobb hver dag og regn i ny og ne. Noe som har begynt aa gjoere sterkt inntrykk paa meg er de vanvittige forskjellene, og hvordan de rike virkelig liker aa vise alle de ikke saa rike hvor velstaaende de er.. Det aa se en dame som renser saarene sine i kloakken, med det danske selskapet, "bang og olufsen" med egen doervakt i bakgrunnen, gjoer virkelig inntrykk..

Foroevrig har jeg vaert aa tatt en malariatest, siden jeg paa fredag fikk alle symtomene, som diare, svimmelhet, vondt i ledd, mangel paa kordinasjon og feber. Malariatesten kom tilbake negativ, og symtomene passet vel ogsaa bare til vanlig influensa :)
Til min mor vil jeg si at jeg enda er helt frisk og at jeg kommer hjem igjen i god behold :)

Naa skal vi ut aa vise Nina og Fredrik det virkelige Accra, etter at de har faatt en meget rolig start siden vi bor i en "vestlig" bydel. Gleder meg!
Bjoern Tore

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar